E fa'afefea ona avea le malosi ma masani?

微信图片_20220422131833

O le malosi i le olaga e le gata o se auala e aveesea ai le gaʻo ma maua ai maso, ae o se auala foi o le olaga.E fa'afefea la ona e faia le malosi ma masani?

1. O le sini e tatau ona maualuga, ae le mafai ona ausia
Pe o le faʻaleleia atili o lou tumau, auai i se triathlon, poʻo le faia o le 25 push-ups atoa, o le setiina o se sini e mautinoa lava e mafai ona fesoasoani ia te oe e tumau ai.
Afai o au sini e mo sina taimi puupuu, patino ma moni, e pei o le "O le a ou savali i le 20 minute i le aso," nai lo le "O le a sili atu ona ou galue malosi," e faigofie ona pipii i ai.Afai e te ausia lau sini faigofie, seti maualuga ma faʻamaonia i le 4-6 vaiaso uma ina ia mautinoa e te le o se ese i le itu saʻo.
2. Aoao e tauia oe lava
Afai e mafai ona e galue malosi mo le tausaga atoa, tauia oe i se malaga poʻo se faʻatauga poʻo se isi mea.O suʻesuʻega ua maua ai o tagata taʻalo taʻalo e tauia i latou i taimi uma e 1-2 taimi e sili atu ona ausia le "American College of Sports Medicine Exercise Standards" nai lo i latou e le tauia i latou lava.
3. Tusi i lalo lou alualu i luma
Ua maua i su'esu'ega o tagata e pipii i mea'ai po'o le tausia o se tala fa'aletino e sili atu ona pa'u le mamafa.E le gata i lea, i se suʻesuʻega se tasi, o tagata na tausia faʻamaumauga auʻiliʻili o le a faʻaluaina le mamafa o le mamafa nai lo i latou e leʻi manatuaina.Ia matau le ituaiga o faamalositino, taimi o faamalositino, malosi, mamao, kalori mu ma le nofoaga o faamalositino, faapea foi ma lou mafaufau, tulaga malosi, moe i le po na muamua atu ma meaai.
Pedometers, siaki fatu ma taofi taofi e mafai ona fesoasoani ia te oe e teu ai faamaumauga auiliili e mafai ona e maua ai se lagona vave o le ausia ma e mafai ona fesoasoani e malamalama i le mamao ma le saoasaoa na e tamoe pe savali, e fia kalori na e mu, ma le tele o lou alualu i luma.Fa'aoga nei meafaigaluega e lu'i ai oe lava ma fa'atulaga ni sini fou.
4. Fa'amalositino faamalositino “Mini”.
Afai e te pisi tele, ona mafai lea ona e tuʻu ese na o le 10-15 minute i le aso e faʻamalositino ai e faʻatumauina ai lou tino ma lou mafaufau i se tulaga lelei (toleniga tumau poʻo faʻamalositino malosi e avanoa).E ui o le faia o le 1 micro exercise i le aso o le a fesoasoani e faʻamalosia au masaniga faʻamalositino, ae afai e mafai ona e maua se taimi e fai ai faʻatolu i le aso, ae fesoasoani foi e faʻaitiitia le mamafa o le mamafa.
O suʻesuʻega ua maua ai o tagata e galulue i suʻi i aso uma e mafai ona faʻaputuina le tele o taimi faʻamalositino nai lo i latou e pipii i se polokalame faʻamalositino masani 30-45 minute.Afai e le mafai ona e mautinoa se itula e savali ai, e sili atu le alu i fafo ma faamalositino pe a maua sou taimi, tusa lava pe na o le 15 minute.
5. Su'e se paaga talafeagai
O le alu i le faletaalo ma se uo e fesoasoani e sili atu le faʻatinoina o le polokalame faʻamalositino.Ae e le faapea e mafai e se uo e toatasi ona faia lenei mea, o loo i ai se polokalame faamalositino ma o le a amata ona galulue faatasi ma se paaga o le a sili atu taunuuga malosi nai lo le faiaoga muamua na o ia, ma e mafai e le toalua ona lagolago le tasi i le isi, faamalosia le tasi i le isi, mai. le matafaioi a vaega ia manuia.
6. Tele fa'amalositino filifiliga
O le naunautaiga o se tagata mo se faamalositino faapitoa e ono mou atu i totonu o ni nai masina, o lea e tatau ai ona tatou aoao e faaaoga lo tatou naunautaiga mo faamalositino.Afai e te lagona ua le toe i ai sou naunautaiga pe ua le toe mafai ona toe faaleleia, sui loa i se isi ituaiga faamalositino.
Mo se faʻataʻitaʻiga, alu i le martial arts ma lau tama, poʻo le alu i se siva siva, ma isi. A o e malosi, o le a sili atu lou malosi e auai i isi taʻaloga, ma i le taimi lava e tasi, o le a fesoasoani lea e faʻamautu ai se maualuga maualuga fuafuaga.
7. Fa'amalositino i aso uma
Ina ia avea le malosi ma masani i aso uma, aua le sili atu i le lua aso i le laina e aunoa ma le alu i le faletaalo.O tagata e toleni na'o le 1-2 taimi i le vaiaso e sili atu le fa'avaivai nai lo i latou e to'a 3-4 taimi i le vaiaso.
Aua o le tele o le malosi nai lo le taimi faʻamalositino poʻo le ituaiga o faʻamalositino e mafai ona afaina ai lou faʻamalosi malosi.Ua fautuaina e le American College of Sports Medicine ia faamalositino 3-5 aso i le vaiaso, ma afai e na o le 3 aso o le vaiaso e te tuu ese ai e te galue ai, ona tatau lea ona e tufa tutusa na aso 3 e faatumauina ai sina malosi.
8. Faaavanoa se taimi mo le malosi
Tu'u se mea fa'apipi'i talafeagai i lau komepiuta pe seti se uati fa'ailo ina ia fa'amanatu ia te oe e te galue i se taimi fa'atulaga i aso uma.A e faia le mea lava e tasi i le taimi e tasi i aso uma, e mafai ona e faasolosolo malie ona atiina ae se mausa.O le taimi lava e faia ai se mamanu masani, o le malosi i aso taitasi o le a taua tele e pei o le fonotaga a le kamupani.O suʻesuʻega foʻi ua faʻaalia ai o tagata e galulue i le taeao o le a sili atu iʻuga e sili atu nai lo i latou e galulue i le leva o le aoauli poʻo le afiafi, aua o tagata o le a sili atu le taulai atu ma faaletino i le taeao, ma e tatau ona e sailia le taimi sili o le aso e galue ai. i fafo.

 


Taimi meli: Apr-22-2022